Nalagam zemljevid...

Ura: Celodnevna kolesarska prireditev

Kraj: Ljubljana, BTC

Uvozite v svoj koledar:
0 ali iCal (ostali koledarji)

Kolesarske razdalje

Datum: nedelja, 11.6.2017
Štart: 09:00
Cilj: Ljubljana BTC
Proga: Ljubljana – Vrhnika – Logatec – Godovič – Idrija – Cerkno – Kladje – Sovodenj – Škofja Loka – Vodice – Tacen – Ljubljana
Dolžina: 156 km
Leteči cilji: Proaction gorski cilj za najhitrejšo žensko in moškega na Kladje
Hoffer leteči cilj za najhitrejšo ženska in moškega na letečem cilju pred Hoferjem na Kranjčevi ulici

Proga poteka od štarta v BTC Cityu levo na Šmartinsko cesto, zavije levo na Kajuhovo, nadaljuje po Kajuhovi, Litijski in Poljanski cesti, zavije levo na Roško in nadaljuje do Karlovškega mostu, kjer zavije desno na Karlovško, nadaljuje po Zoisovi, Aškerčevi in naprej po Tržaški.

TRIGLAV MALI MARATON FRANJA

Datum: nedelja, 11.6.2017
Štart: 10:40
Proga: Ljubljana – Dobrova – Horjul – Vrzdenec – Lučine – Gorenja Vas –
Škofja Loka – Vodice – Tacen – Ljubljana
Dolžina: 97 km

Trasa in časovnica malega maratona Franja je zasnovana tako, da poteka po isti poti kot originalni Maraton Franja. Oba se začneta v BTC City (Ljubljana); pot je enaka prvih 7 kilometrov, do Dolgega mostu. Tam se Mala Franja odcepi in nadaljuje skozi Kozarje, kjer je pri Mizarstvu Peklenk uradni štart maratona. Naprej gre pot skozi Dobrovo in Horjul do Vrzdenca. Proga nato vodi skozi Lučine do Gorenje vasi, kjer se zopet priključi Veliki Franji in poteka skupaj z njo po enaki časovnici ter progi do cilja v BTC City.

VOŽNJA NA ČAS

Datum: petek, 9.6.2017
Prvi štart: 16:00
Štartno mesto:
Ljubljana BTC – ženske elite, starejši mladinci, ženske A, B, C; masterji, amaterji, moški pod 23 let, moški elite.
Domžale – mlajše mladinke, starejše mladinke, mlajši mladinci.
Cilj: Ljubljana BTC
Dolžina: 11 km – mlajše mladinke, starejše mladinke in mlajši mladinci22 km – ženske elite, starejši mladinci/mladinke, ženske A, B,C, amaterji in masterji44 km – moški pod 23 let / moški elite

Start kronometra je na Ameriški aveniji pred Kristalno palačo v BTC City-u. Trasa poteka po Ameriški aveniji do Šmartinske ceste, kjer se zavije desno na Šmartinsko cesto. Po Šmartinski cesti se nadaljuje v dolžini dobrih 4km naravnost do križišča s snebersko/zadobrovško cesto, kjer se na semaforju zavije levo proti Šentjakobu. Na semaforju v Šentjakobu naravnost skozi Podgorico, Dragomelj do Domžal, kjer je obrat na Ljubljanski cesti in po isti trasi nazaj v BTC City. Na Šmartinski cesti se preide na nasprotni pas dvopasovnice, ki bo razmejena s stožci. V cilj se prihaja po nasprotnem voznem pasu.

HOFER DRUŽINSKO ŠOLSKI MARATON ZA VSAKOGAR

Datum: sobota, 10.6.2017
Štart: 16:00
Cilj: Ljubljana BTC, do 18:30
Proga: BTC CITY – Šentjakob – Dragomelj – Pšata – Bišče – Selo pri Ihanu – Domžale (okrepčevalnica in postanek 15 min) – Dragomelj – Šentjakob – BTC CITY
Dolžina: 22 km
Prijavnina: brezplačno

Družinsko šolski maraton za vsakogar je namenjen družinam z otroki, šolski mladini ter kolesarjem začetnikom. Proga je dolga 25 km in je popolnoma nezahtevna, brez vzponov. Poteka ob popolni zapori cest, tako da se lahko sproščeno podate na vožnjo po Ljubljani in okolici. V želji, da bi se vas udeležilo kar največ, štartnine ni. Ob tem vam bomo poklonili še okrepčilo ob progi ter malico in spominsko kolajno na cilju.